Rózsaszín szemüveg nélkül is boldogan

Rózsaszín szemüveg nélkül is boldogan

Akiknek szól, vegyék is magukra...

2019. február 08. - Napi Aspie

Először is szeretném tisztázni SOHA NEM ÍRTAM EGYETLEN SZÓVAL SEM, HOGY EZ EGY LELKISEGÉLY OLDAL!!!!! Nem azért hoztam létre a bologomat, hogy fórumot nyissak és tanácsokat adjak, egyszerűen a SAJÁT tapasztalataimat írom meg. (Aki tud olvasni az láthatja a címben is, hogy NAPLÓ. Nem tudom, de kezdem úgy érezni, hogy itt elég sok embernek vannak komoly nyelvtudási problémái, mert aki nem képes felfogni, mit jelent a napló szó, azzal bajok vannak. Kezdek eléggé kiakadni, hogy egyesek, akik magukat diagnosztizálgatják (persze orvosi vélemény nélkül) azok okoskodnak. Mivel személyem szeretném rejtve tartani (bár egyeseknek nem jut el az agyáig, azért tudatom, hogy az autizmus a mindennapi életben, ha kitudódik, igen komoly problémákat okozhat) ezért nem mutogathatom a diagnózisomat, de igen, DIAGNOSZTIZÁL ASPERGER-SZINDRÓMÁS VAGYOK, NEM ÖNDIAGNÓZISOS! Az AUTIZMUS ALAPÍTVÁNY kezelése alatt állok már lassan 4 éve, és ők adták a papírt is, nem magamtól találtam ki!

 

Másodszor, nem azért írok, hogy mások igényeit kielégítsem, sőt ezek után már KU****RA LE IS SZAROM! Akit nem érdekelnek az írásaim, annak el lehet húzni, és nem kell velem parasztkodni! Nem vagyok se nárcisztikus sem más egyéb, amiket kaptam, egyszerűen könnyebb számomra megemészteni a dolgokat, ha leírom. Mivel kb 5 éves korom óta állok pszichiátria kezelés alatt, több kórházat is megjártam és a többi, ezért van jó néhány orvosi véleményem és akit érdekel, ez nem volt közte. Mim van? Asperger-szindrómám, borderline személyiségzavarom, depresszív szorongásos zavarom, szociális beilleszkedési problémáim, szociális szorongásom, kommunikációs nehézségeim, hangulatingadozásaim. Ezek mind vannak igen… de ennyi.

 

Rettentő ideges lettem, hogy egyes emberek azért vannak csak itt, hogy engem basztassanak, kötekedjek. Miközben én csak azért vagyok itt, hogy kiírjam magamból a dolgaim, összeszedjem a gondolataim, megosszam azokkal, akiket érdekel esetleg (ha senkit sem akkor így jártam) és talán még valaki tud valamit hasznosítani is a példámból. Viszont nem leszek online pszichológus és fórumot se nyitok, aki akar beszélgessen nyugodtan a komment mezőben, de ha forumra vágytok akkor MENJETEK MEGFELELŐ FELÜLETRE!

 

Azt hiszem most egyenlőre ennyiben maradok, mert rohadtul felb@sztam az agyam és egyáltalán nincs szükségem erre…

A bejegyzés trackback címe:

https://napiaspie.blog.hu/api/trackback/id/tr5914614828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Awenhai 2019.02.08. 20:51:37

Napi Aspie, csak azt tudom mondani, hogy a blogokon gyakran kerülnek elő trollok, akiknek az az életcéljuk, hogy a bloggazdát és a kommentelőket is kiborítsák. Azzal pedig, hogy időnként kikerül a blogod a főoldalra is, minden marha beszabadulhat ide, és nekiáll kötekedni. Ne törődj velük, jól csinálod. Ha pattognak, rúgd őket ki, és fütyülj rájuk. Te vagy itt "otthon", ha betrappol ide valami sáros bakancsú tapló, nyugodtan kidobhatod.

adg 2019.02.09. 17:27:57

Ezzel nem kell foglalkozni, te csak irjad a magadet, engem erdekel. (Ez biztos sokat szamit :-) )
Az utazocirkusz meg mindenre rarepul, ami kikerul cimlapra. Szrd le, ahogy irod, az ertelmes kommentekkel foglalkozz, a tobbit ignorald, vagy torold ki.

.:Z:. 2019.02.19. 12:24:08

Sajnálom, hogy ennyire rosszul érintett a sok troll... Ha beteg kiscicákról írnál blogot, ott is ugyanennyi seggarc trollkodna, ezt az egész problémát úgy lehetne csak kezelni, ha az egész internetet úgy ahogy van lekapcsolnánk a francba. Vagy ha letiltod a komment szekciót akkor onnantól senki nem tud kommentelni, trollok se.
süti beállítások módosítása