Rózsaszín szemüveg nélkül is boldogan

Rózsaszín szemüveg nélkül is boldogan

Mi lenne ha...

2019. január 24. - Napi Aspie

Meg szeretném jegyezni a negatív gyökereknek, hogy a magyar nyelvet szinte alig használom, viszont helyette két idegen nyelven is beszélnem/írnom kell egész nap. Ráadásul egyetem óta szinte nem írtam magyarul (ill. egyetemen se sokat), csak a jó öreg chaten használt rövidítésekkel, ékezet nélkül (mivel az nincs). Régen rengeteget körmöltem, és akkor jól is ment a dolog. Egyik oka ennek a blognak is az, hogy újra kezdjem a fogalmazás gyakorlását és belerázódjak ismét. Segítséget szívesen elfogadok, pozitív, javító kritikát, de a hülyékre nem vagyok kíváncsi, aki csak azért olvassa el a posztom, hogy után szitkozódjón annak semmi keresnivalója nincs ezen az oldalon... Akkor minek olvasod? Két kattintás és itt se vagy... Lépj ki, lapozz tovább, és ne olvass, ha nem tetszik! Nem a te kedvedért csinálom ezt... Köszi...

Ráadásul nem helyesírási leckéket adok itt, hanem az autizmusról osztanám meg a tapasztalataimat, véleményemet stb. Viszont már komolyan elgondolkodtam rajta folytassam-e ezek után... Bár a pozitív hozzászólások arra ösztönöznek...

A bejegyzés trackback címe:

https://napiaspie.blog.hu/api/trackback/id/tr3314585488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.:Z:. 2019.01.24. 11:01:55

Ha publikálsz az interneten, akkor sajnos együtt kell élned azzal, hogy vannak bőven kis országunkban ilyen kanapékrumpli gyökerek, akiket annyira megvert az élet, hogy semmi más nem boldogítja őket, csak ha anonim módon belerúghatnak valakibe. Egy sima index-es cikkben is több helyesírási hiba szokott lenni, pedig ott még korrektúrás is van.
Sok ember van, akik csak ezért kapcsolják be a gépüket, csak azért nyitják meg az internetet, hogy találjanak valakit, aki gyengébb, akivel szemben lehet dominanciát mutatni. Az én tanácsom nagyon velős: szard le őket. Csúnyán fogalmazva. Ezeknek az embereknek nincs veled bajuk, nem ismernek, és nem okozol senkinek se maradandó sérülést néhány elütéssel vagy helyesírási hibával. Ezeknek az embereknek magukkal van bajuk, és amennyi eszük van, elintézik, hogy mások se kedveljék őket. Ördögi kör, de sajnos az interneten ez a faj kiváltképp jól érzi magát.

Jó lett a munkahelyi cikked is, én kíváncsi lennék, hogy ha szabadon választhatnál akarmilyen munkahelyet, mit csinálnál szívesen?

Napi Aspie · http://napiaspie.blog.hu 2019.01.24. 14:12:36

@.:Z:.: Köszönöm. :) Tervezek még a munkáról írni,kicsit specifikusabban is.

Jó kérdés, én is felteszem magamnak nap, mint nap, de még nem találtam rá választ. Majd, ha rájövök megosztom. :)

.:Z:. 2019.01.24. 17:17:19

@Napi Aspie: Plusz még eszembe jutott hogy írhatnál az utazásról. Mármint az NT-k (ahogy te fogalmazol) életében az, hogy elutazunk valahova az a kikapcsolódást jelenti, kilépni a mindennapi rutinból, új impulzusokat szerezni. Eddigi írásaid alapján viszonteladó ezek pont olyan dolgok, amik téged például zavarnak. Ez azt is jelentheti, hogy te például egyáltalán nem szeretez elutani, felfedezni, nyaralni?

.:Z:. 2019.01.24. 17:18:18

@.:Z:.: Nem "viszonteladó", hanem csak viszont, a telefonom megint jobban akarja tudni mit akarok leírni

Awenhai 2019.01.24. 18:52:37

Engem is nagyon érdekel, hogy hogyan is látod a világot, mert mindegyik egy újabb szín a világ nagy palettáján. Ráadásul sokat tanulhatok én is a történetedből. Nem vagyok aspergeres, de azért a kagyló néha nyitottabb, mint én vagyok.

Én is azt mondom egyébként, hogy a direkt kötekedőket hagy figyelmen kívül, ha még modortalanok is, nyugodtan töröld a megjegyzéseiket, esetleg, ha lehet, akár tiltsd is őket. Persze, ha ilyet teszel, mindig jelezd, és azt is, hogy miért tetted.

Hajrá, sok sikert a bloghoz!

Napi Aspie · http://napiaspie.blog.hu 2019.01.25. 09:21:40

@.:Z:.: Köszönöm a felvetést! Jó ötlet, mert elméletben szeretnék utazni, de gyakorlatban meg utálok. :D Kész szenvedés! Tényleg jó ötlet, mert itt a valóság és a vágyott élet ellentétei jól kijönnének!

Napi Aspie · http://napiaspie.blog.hu 2019.01.25. 09:23:05

@Awenhai: Köszönüm! Felesleges törtölni, úgyis betalálnak a gyökerek... Így az x-ik megjegyzés után inkább simán ignorlálom, az a legrosszabb nekik! :D

.:Z:. 2019.01.25. 12:07:14

@Napi Aspie: Jól látod, a trolloknak az a legnagyobb szenvedés ha úgy érzik hogy nem tudnak téged kiborítani a trollkodással, nem tudnak megelégedéssel hátradőlni, hogy na sikerült a földbe taposni valakit... Ignoráld azt kész, hamar megunják általában.

.:Z:. 2019.01.25. 16:00:49

@Napi Aspie: Még az is eszembe jutott hogy kíváncsi lennék a szórakozási opciókkal kapcsolatban például milyen filmeket szeretsz nézni? Itt arra gondolok, hogy a pörgős hangos akciófilmek, sci-fi filmek lehet hogy ugyanúgy leterhelnek, mint a zajos társaság. Moziban meg pláne, még nagyobb még zajosabb, még több emberrel. Egyáltalán létezik neked kikapcsolódás filmekkel, zenékkel?

Napi Aspie · http://napiaspie.blog.hu 2019.01.25. 16:21:20

@.:Z:.: Igen, szeretem a filmeket, zenét, de inkább otthon. :) Néha megyek moziba, de nem a kedvencem, viszont van olyan film, aminél nem tudom kivárni, hogy kijöjjön. :D Inkább a "kocka" filmeket szeretem, mint a scifi, fantasy, horror, szuperhős stb

Awenhai 2019.01.25. 17:23:26

Igazad van, az a legjobb. :-D

Jól érzem, hogy az otthoni nyugalomban, a megszokott környezetben többet tudsz elviselni a zajból, meg a vibrálásból? Egyébként érdekesen hasonló az ízlésünk, bár nem azonos. Én a horrort kerülném. Mondjuk, én vállalom, hogy kocka vagyok. :-D
süti beállítások módosítása